עיצוב דפי נחיתה מקצועיים – ניתן לתאר דפי נחיתה כאתרים בני עמוד אחד שדוחפים את המבקר לעבר פעולה מסוימת. התמקדות זו במטרה אחת היא התכונה העיקרית שעושה דפי נחיתה שונים מאתרים אחרים.
המטרה העיקרית שלהם היא לייצר לידים המקושרים לעתים קרובות עם קמפיינים בדוא"ל ובמדיה חברתית ולהמיר לידים אלה לקונים ולמנויים.
תהליך המרת מבקרים ללידים ולקונים מתבצע בדרך כלל, על ידי כפתורי קריאה לפעולה וטפסי יצירת לידים.
הלידה של דפי הנחיתה
דפי נחיתה נוצרו בתגובה למכירות הדלות שחוותה מיקרוסופט עם חבילת ה-Office שלה והתרחבו עד לנקודה שבה פתרונות שיווק בדוא"ל, ניהול לקוחות ותכונות לכידת לידים, הם כעת סטנדרטיים ומהווים כלי רב עוצמה לשימור ורכישת לקוחות באמצעות שיווק.
למרות שזוהי צורה צרה וקצת אלמנטארית של גיוס ומכירה של לקוחות, דפי נחיתה ממשיכים להיות אחד הכלים החזקים ביותר שמשווקים משתמשים בהם.
דפי נחיתה אפקטיביים משמשים למשימות המרה ומשימות מכוונות מכירה, כגון:
- קידום מוצרים חדשים
- הגדלת רשימות מנויים לשירות או מוצר
- הגדלת המכירות והלידים
- למידת תובנות ונתונים
אינספור מחקרים מראים שיפורים במכירות ובלידים כאשר חברות בוחרות בדפי נחיתה על פני דפי אינטרנט רגילים.
למעשה, ככל שיש לך יותר דפי נחיתה, כך ייטב. מחקר אחד גילה שחברות ראו עלייה של 55% בלידים במעבר מ-10 דפי נחיתה ל-15.
אז, דפי נחיתה יעילים בשיפור לידים ומכירות, אבל מדוע זה כך?
- לקוחות יעזבו אם אין מתאם ישיר בין המודעה שהם לחצו עליה לבין הדף שבו הם נחתו. מכאן שלעתים קרובות שליחתם לדף מוצר רגיל או לדף הבית שלכם אינה מספיקה.
- למבקרים יש יותר מדי אפשרויות עם אתר אינטרנט. התפריט מאפשר להם לצאת מדף המכירה. דף נחיתה, לעומת זאת, מסיר את התפריט, ומשאיר את הלקוח ממוקד במה למכירה.
- לדף נחיתה יש מטרה אחת. שלא לדבר, אתה יכול לעשות מאות מהם. לאתר שלך יש כמה מטרות.
עיצוב דפי נחיתה בוויקס
אחד היתרונות הגדולים בממשק שוויקס מספק לכם, הוא מאגר עצום של דפי נחיתה לדוגמא שמוכנים לכם מראש וזמנכם כך מתפנה מעיצוב דף הנחיתה בוויקס ומשאיר לכם זמן לכתיבת התוכן ובחירת התמונות.
מהם תוכלו לבחור את התבנית הרצויה לכם, שעוצבה על ידי מעצבים מומחים, במטרה למשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם לפעולה.
בנוסף המערכת של וויקס מאפשרת לכם, מבחינת עיצוב דפי נחיתה מקצועיים, את היכולת לגרור אלמנטים שונים על המסך.
ולהציב אותם בציקום לפי בחירתכם בקלות ומהירות.
עיצוב דפי נחיתה בוורדפרס
אם אתם סקרנים כיצד ליצור דף נחיתה בעל מראה מקצועי, מבלי שיהיה לכם ידע רב בפיתוח, וורדפרס היא ההימור הטוב ביותר שלכם.
יש לכם שלוש אפשרויות ליצירת דפי נחיתה באמצעות וורדפרס:
– השתלבות עם שירות דף נחיתה של צד שלישי, כמו מעצבי אתרים.
– מציאת ערכת נושא של וורדפרס שכבר כוללת תבנית דף נחיתה בוורדפרס.
– התקנת תוסף לדפי נחיתה או תוסף לבניית דפים.
אתם יכולים לחפש בגוגל ולאתר מאות, אם לא אלפי, תבניות וורדפרס של דפי נחיתה באינטרנט.
ולמצוא את התבנית שהכי תחמיא לצרכים שלכם.
טיפים שיעזרו לכם בעיצוב דפי נחיתה מקצועיים
לדפי נחיתה מקצועיים יש מספר תכונות או גורמים משותפים בדרך כלל.
מאפיינים מרכזיים שעוזרים לגרום לדף נחיתה להיראות נהדר ולהמיר היטב, כניסות גולשים למכירות:
- פשטות ויזואלית – פשטות ויזואלית לוקחת בחשבון את כל המרכיבים של ממשק המשתמש של דף נחיתה. שמירה על פשטות ויזואלית ועיצוב מינימליסטי חשובה, מכיוון שהיא משפרת את מיקוד המבקרים ועוזרת להציג את הצעת הערך. להלן כמה מאפיינים של פשטות ויזואלית:
– שומרת על רווח לבן שממקד את המבקרים בקריאות לפעולה על ידי בידודם מאלמנטים אחרים.
– מקלה על התכונות המרכזיות והקריאות לפעולה לבלוט.
– יוצרת ניגודיות על ידי הצגת אלמנטים באופן שגורם להם להתבלט.
– שומרת על זרימת העיצוב על ידי הצבת אלמנטים באופן שמכוון את הגולש להישאר בדף הנחיתה. - דף נחיתה נהדר מתחיל במדיה נהדרת – התמונות והסרטונים הנכונים בדפי נחיתה, יעזרו לשכנע את המבקרים לפעול בהתאם לקריאה לפעולה. תמונה נהדרת עוזרת לספר את הסיפור, מדגים את המוצר בצורה יעילה ויוצרת קשר אישי עם הגולשים בדף הנחיתה.
- בחירת צבעים – מחקרים מראים שלצבעים יש השפעה גדולה על הפסיכולוגיה שלנו. על הדרך בה אנו מרגישים ופועלים. פלטות צבעים מתאימות משפרות את ממשק המשתמש ועוזרות להנחות את התנהגות המשתמשים, וכתוצאה מכך משפרות את ההמרות של דפי נחיתה.
- עיצוב רספונסיבי – לדף נחיתה עברו כמה שנים מאז שהאתרים הרספונסיביים הפכו לסטנדרט בתעשייה, ודפי נחיתה אינם יוצאי דופן. דפי נחיתה רספונסיביים נועדו לספק את אותה רמה של חווית משתמש, וממשק משתמש במכשירים ניידים כמו בפריסות של מסך מלא במחשב הנייח שלכם.
אומנות עיצוב דפי נחיתה מקצועיים, ממשיכה לחדש ולהפתיע.
בעוד עסקים רבים ברחבי העולם כולו, עושים את המיטב שביכולתם.
למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים.
באמצעות פעולות שונות ברמת העיצוב דפי נחיתה מקצועיים.